jag får liksom ingen ordning

Japp igår var de ju stidiedag, den tillbringade jag med ett gäng ungar :) Först så sov liam hos oss, sen vid 12 på dagen åkte han hem å lekte med en kompis, så då gick jag ner till dagis å hämtade 3 ungar, ludde, kassandra å vanessa :) Sen gjorde jag inte så mycket mer, övningskörde lite bara. Sovmorgon idag, skönt! Finns inget bättre att vakna av att man får sms å så står det att lektionen är inställd! så börjar 12 idag :) Fast har jävla nationella i engelska.. muntligt.. men aja, de får väl gå de oxå.

Ge mig sommar!! Känns som det kommer bli en riktigt bra sommar :)) Bra sommarjobb, pip, frykdalsdansen, magaluf, roadtrip + en massa mer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0