ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen

oj, har va de riktigt dött ;) har haft fullt upp eller vad man ska säga, kan väl berätta lite vad som hänt den senaste tiden iaf. MAGALUF, riktigt roligt!! :) kastar in lite bilder därifrån nån annn dag. Massa jobb, fått sommarlov (på fredag börjar allvaret igen, jobb), och som pricket på i:et har vi flyttat, riktigt skönt! :) har tyvärr inte fått klart allt än, men snart så :) Idag har jag typ pluggat lite körkort, hjälpt Nadia att möblera och tränat, det där träningspasset var hemskt kan jag ju tillägga, har man inte rört på sig på typ ett halvår får man att känna de när man väl börjar oxå.. så nu känns de att jag lever ;) orkar förmodligen inte upp ur sängen i möra.. Igår kväll hade vi tråkigt så vi stack å fiska, 5 små firrar å en gädda fixade vi ;) nej nu får de bli solsidan, gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0