flytta på dig!

Riktigt rolig kväll lördags måste ja säga! :) dagen efter var ju värre. Kl 10.00 befann vi oss på folkan för att städa, såg ju ut som ett bombnedslag.. På kvällen drog jag in te stan och sov hos farmor, skulle nämligen på halkbanan, så fick mig lite sovmorgon iaf, skönt att den är avklarad, ett steg närmre! :) När vi kom tillbaks till stan åkte jag tillbaka till kd, köpte lite tapeter och sånt, blev även en plattång å ett par skor. Kom hem vid halv 12, la mig å sov direkt, upp i morse och iväg på praktik. skönt i möra har vi bara nationella, sen äre fan helg! :)

Kent – 999
Alina Devecerski – Flytta på dej
Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0