magaluf där måsarna skrattar sig hesa!!

Idag blev de skolan iaf, tråk dag! I möra blir de skolan igen sen hem å jobba en sväng. Har inte sovit något från söndag-måndag eller måndag-tisdag, å igår blev det ett jobbpass på 13 timmar, inget jag rekomenderar kan jag ju säga! Nästa gång måste jag att sova först :) Har vart riktigt skönt väder de senaste dagarna, nu är snart sommaren här!! :) och magaluf om 10 dagar!! :D ska bli så skönt att komma bort ett tag! Prov i morgon oxå, kul, tänk att man ska va så förbannat lat med allt som har med skolan att göra, elr ja allt egentligen men speciellt skolan, man väntar tills sista sekund och då står man där med hur mycket som helst att göra, inte okej! Men nu är jag så jävla skoltrött så jag spyr på skiten! Men som tur är så är de ju inte så länge kvar tills lov iaf.. :) Var även och firade Ludde idag, hela 4 år, stor han är mosters pöjk!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0